2012

 

 

Test om te kijken of het ook eindelijk lukt om hier weer wat te plaatsen. Een nachtje weblogs overzetten werd nl opeens maanden lang niet kunnen bloggen. maar het zou allemaal weer zo ongeveer moeten werken.

Ik was al niet erg actief meer qua bloggen, maar als het door overmacht opeens niet meer kan wordt het toch een ander verhaal en ga je het opeens missen. Was vooral bang dat ik 7 jaar herinneringen kwijt zou zijn. Heb nog steeds niet gezien of al m;n archieven beschikbaar zijn, maar ik hoop wel dat dat uiteindelijk gebeurt.
Helaas is het meestal zo dat je dingen kwijt raakt bij dit soort migraties. Bij eerdere migraties ben ik al veel van m’n verwijzingen dmv de thumbnails kwijtgeraakt waardoor het er een stuk minder verzorgd uitziet. Niets zo erg als een weblog waar je steeds foutmeldingen krijgt als je ergens op klikt. Maar goed, overmacht zullen we dan maar zeggen. Voorlopig ben ik al blij dat ik kan inloggen 🙂

About vandaaggezien

Bladiebla bla bla
This entry was posted in Geen categorie. Bookmark the permalink.

2 Responses to 2012

  1. balkonsmetwasgoed says:

    Ik heb geen flauw idee of mijn reacties bij je aankomen, zo ja, zou je me daar ergens even een berichtje van willen geven?

  2. balkonsmetwasgoed says:

    De anderen waren dus kennelijk verdwenen. klik iets aan en je reactie verdwijnt. Ik vroeg eerder of je eens bij 365instagrams.wordpress.com wilt komen kijken en wat betreft de problemen met webstreepjelog bij Uitwijkpost.wordpress.com …

Leave a Reply

