* THUMBS FEBR 2008 *

1 >> 13 feb

About vandaaggezien

Bladiebla bla bla
This entry was posted in Thumbs. Bookmark the permalink.

4 Responses to * THUMBS FEBR 2008 *

  1. Irene says:

    Canon EOS 350D + Canon 50mm + closeupfilter (+5) – 1/160 sec, f 1.8, 1600 ISO, 50 mm

    Petje af voor degenen die schitterende macro’s maken. Wat is het moeilijk om scherp te stellen bij macrofotografie! Ik ben al blij als er iets scherp is 😉

  2. Nice colours combination!

  3. Marjolijn says:

    Hallo Irene, ik kreeg net een mailtje binnen met je berichtje op mijn blog. Dank voor je bezoek! Een tijdje geleden moest ik het nog doen met een oude Kodak, maar laatst heb ik een nieuwe camera gekregen waarmee ik in de 7e hemel ben! Er valt nog veel te ontdekken met dat toestel (Panasonic DMC-FZ8/Lumix), maar ik sta versteld van de foto-resultaten. Met mijn oude camera kon ik zelfs geen macro’s maken en amper beelden volledig scherp stellen. Maar met dit nieuwe toestel ontdek ik het plezier van fotograferen! Hartelijke groet, Marjolijn

  4. Heb sinds kort ook een macro lens … en of dat scherpstellen moeilijk is!!! En de mijne gaat maar tot f2.8! Dus laat staan jij met je f1.8 … maar het ziet er anders schitterend uit hoor.
    Weet alleen niet wat ik mij moet voorstellen van een close-up filter. Ik bedoel hoe dat werkt en wat het doet … nou ja hoef je niet te gaan uitleggen hoor, kan het tenslotte ook zelf uitzoeken … ;D Het gaat hier om je foto en dat ziet er erg mooi uit. Hetzelfde zeg ik ook van kleuren combinatie!

Leave a comment