Twiske sunset

,




About vandaaggezien

Bladiebla bla bla
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Twiske sunset

  1. Irene says:

    Canon PowerShot S50, 1/8 sec, 21.3mm (35mm equivalent: 1708mm)

    That’s what is so great about photography: I stand in line at the airport and suddenly I notice the reflections and the sunlight on the floor. Just experimented with overexposure because the colours go totally crazy against the whites.

    Got some weird looks because most people didn’t see what I saw, but that’s okay. I had a good time doing it 🙂

    De magie van fotografie. Was aan het inchecken op Eindhoven Airport en zag opeens dat de vloer enorm weerspiegelde. Paar foto’s gemaakt en toen eens gekeken wat er zou gebeuren als ik doelbewust ernstig zou overbelichten. Wow….leuke effecten, freaky kleuren.

    Zie ik mensen wel bevreemd kijken, beveiligingsmensen wantrouwen het altijd wat, maar dit soort rare ingevingen zorgen er wel altijd voor dat ik niet de tijd heb om me te vervelen op vakantie.

    Veel meer foto’s van Rome staan op m’n Flickr-account / More photo’s at my Flickr-account

  2. Fred says:

    Cool. The reflection is only just visible, but I love the final result. Unusually well-pressed trousers suggest another era, too.

  3. MaRisa says:

    Eindelijk naar je Rome foto’s kunnen kijken.
    Ook even snel naar je Flickr set gekeken, maar die ga ik een andere keer nog beter bekijken.
    Ik heb ook een linkje ervan naar mijn Lief gestuurd want Rome is hoogstwaarschijnlijk ons volgend Citytrip.
    Erg leuk om alvast via jouw foto’s een kijkje te kunnen nemen.

    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt gehad.
    En alsnog … welkom terug.

  4. maturin says:

    He dat zijn fraaie aparte fotos! Dees vind ik de beste van de drie, geen idee waarom 🙂

  5. Irene says:

    Canon EOS 350D, 1/60 sec,  f/5.0,  400 ISO, 18 mm

  6. Debiaret says:

    Very good site! I like it! Thanks!

Leave a Reply

